Als u ergens niet uitkomt, klik op een van de vijf onderwerpen links in beeld om de desbetreffende instructies te bekijken. Komt u er na de instucties nog niet uit? Neem dan contact op met de administrators, bijvoorbeeld via de live-chat.
U kan een winkel zoeken op het winkelnummer, de plaats en het adres. Dit resultaat wordt direct getoond (zie onderstaande afbeeldingen).
Als u het volledige resultaat wilt zien, klikt u op de winkel die u zoekt en dan krijgt u het volgende resultaat:
Als er iets is aangepast aan de route wat een tijdelijke aanpassing is, kunt u dat zien bij de tijdelijke opmerking.
Als u op een winkel zoekt die niet in het systeem staat, dan krijgt u het volgende resultaat (zie afbeelding hiernaast). Ontbreekt er volgens u een winkel? Dan kunt u een nieuwe routebeschrijving toevoegen door rechtsbovenaan op het plusje te klikken en het formulier voor een nieuwe winkel in te vullen (zie ook Hoe werkt de functie winkel toevoegen?):
Om terug te gaan naar de startpagina klikt u op het AH DC-Routes logo of op het AH-logo.
In dit overzicht ziet u alle bijzonderheden van alle winkels geordend in de verschillende dc’s.
Wilt u de bijzonderheden van maar 1 of 2 dc’s zien? Klik op het dc die u niet wilt zien.
Wilt u alleen de dc’s Pijnacker en Tilburg zien, klik dan op het AH Online, DC Zwolle en DC Zaandam balkje en deze zullen verborgen worden.
Wilt u dit aanpassen en nu bijvoorbeeld alleen AH online en DC Tilburg zien, klik dan opnieuw op het AH Online balkje om deze weer te geven.
Deze aanpassingen zullen worden bewaard zodat u de volgende keer niet weer alles weg hoeft te klikken.
De dikgedrukt melding die u ziet, geldt voor meerdere winkels in de genoemde dc's.
Ook kan u daar een PDF downloaden waar in dit voorbeeld alle werkzaamheden zijn op de A6.
Er is ook een niet dikgedrukte melding. Deze geldt alleen voor de genoemde winkel.
Bij de normale meldingen voor een specifieke winkel zie je ook alle andere informatie over de winkel.
De recente bijzonderheden is een overzicht over bijzonderheden die reeds zijn toegevoegd of bewerkt. Hierdoor kan je makkelijk en snel zien of een winkel een nieuwe aanpassing heeft.
Indien de live-chat offline is, nemen wij later per e-mail contact met u op.
Als u een vraag heeft betreft een DC, kunt u op twee verschillende manieren de chat openen met één van de beheerders.
Klik op de chat functie beneden op de pagina,
Of klik op de chatlink boven aan de pagina.
Bij beide mogelijkheden krijgt u het volgende pop-up venster.
Hier vult u uw naam in en uw e-mailadres. Ook is het handig om aan te geven om welk DC het gaat zodat u gelijk de goede beheerder krijgt.
Kan u de winkel niet vinden omdat deze nog niet is toegevoegd? Voeg deze dan toe bij het kopje winkel toevoegen.
Een winkel toevoegen kan op twee manieren: bij het knopje rechtsboven op de startpagina of als u op de link klik bij de melding dat het winkelnummer niet is gevonden.
Vul vervolgens alle verplichten velden in.
Ziet u ergens een foutje bijvoorbeeld een verkeerd adres dan kan u een bewerking insturen.
Klik bij de desbetrefende winkel op het knopje bewerken en pas het foutje aan.